netusers netusers
přihlásit

Mám na výběr více typů účtů, který si mám vybrat?
Každému vyhovuje něco jiného. Někdo rád soutěží, sbírá bonusy a také uvítá zajímavé nabídky - ten zvolí standardní účet, který je ZDARMA. Naopak někdo jiný nestojí o zasílání nabídek na mail, nechce soutěžit, nechce vyplňovat formulář - ten si vybere prémiový účet. Rozdíly mezi jednotlivými účty naleznete např. v Podmínkách členství.
Potvrzovací email mi nedorazil, v čem může být problém a jak nastavit emailovou schránku?
Výčet všech možný příčin je následující.
  • Nemáte zařazenou adresu robot@netusers.cz mezi neblokované adresy ve svém emailovém účtu, tak jak jste byli upozorněni při odeslání registračního emailu.
  • Máte chybně nastavený antispam filtr, potvrzovací email je v jiném adresáři. V tom případě navštivte webové rozhraní svého emailu např. email.seznam.cz, gmail.com, mail.centrum.cz apod., otevřete adresář s emailem a označte příznakem Není spam, abyste předešli problémům v budoucnu. Dále doporučujeme emailové adresy s doménou @netusers.cz zadatat mezi výjimky neblokovaných adres (tzv. bílá listina). Pokud toto neučiníte, může se stát, že emaily od nás Vám vůbec v budoucnu nebudou doručeny a tím Váš účet může být automaticky zrušen.
  • Při zadávání emailové adresy jste se dopustili překlepu.
  • Vaše schránka je plná nebo vám ji poskytovatel zrušil.
  • Nekontrolujete správnou emailovou schránku nebo máte nastaveno přesměrování pošty.
  • Poskytovatel emailu, jehož služby využíváte, je chybně nastaven, takže email nedojde, ale vrátí se nám zpět (např. upcmail, chello a několik dalších).
  • Poskytovatel z nějakého důvodu blokuje IP adresu nebo emailovou adresu serveru, zkuste se dotázat poskytovatele.
Při žádosti o zaslání zapomenutého hesla mi nic nepřišlo, v čem může být problém?
Viz předchozí odpověď
Chci vytvořit novou registraci, ale hlásí to duplicitní email. Pokud chci následně zaslat zapomenuté údaje k tomuto účtu, hlásí to, že nebyla nalezena žádná platná registrace.
Pokud jednou zrušíte svůj účet, v budoucnu již není možné vytvořit účet, který by obsahoval emailovou adresu již zrušeného účtu. Jedná se o ochranu před nevyžádnými obchodními nabídkami a podle pravidel ochrany osobních údajů nejsou u zrušeného účtu uloženy žádné osobní údaje. Pokud chcete vytvořit nový účet, musíte použít novou emailovou adresu nebo vytvořit prémiový účet bez emailu.
Smazal jsem potvrzovací email, můžete mi jej poslat znovu?
Emaily se generují automatizovaně po registraci, opakovaně tedy zaslat nelze. Můžete vyčkat než se nedokončená registrace sama po dvou týdnech sama odstraní nebo můžete o odstranění požádat emailem. Můžete také provést novou registraci s jiným přihlašovací jménem a emailovou adresou a nebo si vytvořte prémiový účet.
Proč se nemohu přihlásit?
Výčet nejčastějších příčin je následující.
  • Nejčastějším důvodem bývá překlep ve vyplňovaných údajích
  • Chybná velikost písmen v hesle nebo přihlašovacím jméně.
  • Vaše registrace neobsahuje některé údaje nebo je uveden nefunkční email - údaje doplňte a účet bude opět plně funkční
  • Účet jste ještě neaktivovali potvrzením emailu, který přijde ihned po registraci nebo zasláním SMS v případě prémiového účtu.
  • Sami jste účet zrušili např. po obdržení nějakého emailu z Netusers.cz s obchodním sdělením našeho sponzora.
Zřejmě omylem se mi zrušil účet, lze jej obnovit?
Pouze ten, kdo zná heslo k vašemu účtu, může účet zrušit. O trvalém a nevratném odstranění účtu jste byli upozorněni a museli jste opakovaně potvrdit svoji vůli. Obnovit účet nelze a ani použít stejnou emailovou adresu, neboť informace, že již byla použita a datum zrušení účtu, je ukládán ve verifikační databázi. Důvodem je ochrana před zasíláním nevyžádané pošty. Pokud chcete opět mít účet spravován tímto serverem, zaregistrujte se znovu s jinou emailovou adresou nebo využijte prémiový účet bez emailu.
Proč mi přišel email s mými registračními údaji, když jsem o ně nežádal?
Pravděpodobně o zaslání zažádal někdo, kdo se zmýlil a má podobné přihlašovací jméno nebo emailovou adresu jako vy. Pokud by se situace často opakovala, kontaktujte nás a problémem se budeme zabývat.
Proč mi chodí emaily s nabídkami nebo zprávami, které mě nezajímají?
Typ vaší registrace, kterou jste zvolili, zahrnuje zasílání emailů s informacemi, o kterých se domníváme, že by vás zajímat mohly. Pokud vám tento druh účtu nevyhovuje, změňte si jej na prémiový. Pokud již účet nepotřebujete využívat vůbec, můžete jej trvale odstranit.
Co mohu dělat, když registrace hlásí duplicitní email?
Nejčastějším důvodem je existence více účtů se stejnou emailovou adresou. Je tedy nutné účty se stejným emailem zrušit. Pokud nevíte, které účty to jsou, popř. neznáte přihlašovací údaje, vyplňte do formuláře registrovaný email a nechte si jejich seznam poslat. Můžete také účet/účty změnit na takové, které email nevyžadují.
Jak je možné, že chyba hlásí více účtů registrovaných na stejný email, přitom jsem více než jeden neregistroval?
Účty jste si vytvořili již před lety, kdy se duplicita nekontrolovala, a již jste na to zapomněli. K vytvoření účtu je vyžadováno potvrzení zaslaného emailu, pokud k zadané emailové adrese máte přístup pouze vy, potvrzení vytvoření účtu jste museli provést také pouze vy.
Proč mi registrace při editaci již existujícího účtu hlásí chyby a nelze pokračovat přestože dříve nebyl problém?
Změnily se požadované registrační informace, případně podmínky členství.
Kolik mám času na aktivaci nově vytvořeného účtu?
Pokud neaktivujete svůj nový účet kliknutím na odkaz v potvrzovacím emailu, zaslánáním potvrzovací SMS nebo jiným požadovaným způsobemn, neaktivované nové účty budou během dvou týdnů odstraněny



Provozovatel serveru, Martevax s.r.o. IČ: 27728781, je řádně evidován v registru úřadu pro ochranu osobních údajů pod číslem 00031640.
Technická podpora: support[zavinac]netusers[tecka]cz, obchodní oddělení: martevax[zavinac]martevax[tecka]cz